Veelgestelde vragen 

Heb je een vraag? 

Wellicht dat deze hieronder beantwoord wordt. Indien dit niet het geval is, bel of mail ons dan. 

Ik heb een bestelling gedaan, maar de betaling is mislukt. 
Het kan gebeuren dat je betaling niet direct lukt. Je krijgt dan direct een nieuwe betaalpoging in je scherm zodat je alsnog je bestelling kan betalen. 

Ik heb een bestelling gedaan, maar wil er nog wat aan toevoegen. Hoe doe ik dit? 
Je kan een nieuwe bestelling plaatsen en betalen en dan kiezen voor afhalen i.p.v. bezorgen. Wil je zeker weten dat dit lukt? Bel ons dan even om te vragen of je andere bestelling al onderweg is of niet of kijk in je account om te kijken of de order is afgerond. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 
Elke bestelling geplaatst op een werkdag voor 15.00u, wordt dezelfde dag nog verwerkt. Als alle producten van je bestelling op voorraad zijn, worden ze ook dezelfde dag nog verstuurd. Zodra je bestelling is ingepakt, krijg je een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail kun je de track and trace vinden van jouw pakket(ten). 

Als een of meerdere producten niet voorradig zijn, krijg je een e-mail van ons met welk product niet voorradig is en wat de te verwachten levertijd is. Bij een bestelling onder de €150,- geldt dat het product met de langste levertijd bepaalt wanneer we je bestelling versturen. Bij een bestelling boven de €150,- gaan we het product dat niet voorradig is, kosteloos nasturen. 

Wat is de levertijd van een product? 
Bij elk product staat de levertijd ernaast vermeld. Staat er naast het product 'op voorraad', dan kunnen we het direct versturen. Is het momenteel uitverkocht dan staat de verwachte levertijd erbij. Meestal zijn dit enkele dagen tot een week. Een aantal merken hebben een langere levertijd. Dit omdat het assortiment speciaal op bestelling wordt gemaakt. Voor deze orders werken we maanden vooruit. Een exacte levertijd is dus ook moeilijker te geven

Ik heb geen track-and-trace code ontvangen / mijn track-and-trace code werkt niet 
Het kan zijn dat het ingevulde e-mailadres niet juist is of dat de e-mail met de track-and-trace code in je spam is beland. Zit het hier niet in? Laat het ons dan weten en dan sturen wij je alsnog de track-and-trace code toe. Het kan ook zijn dat je nog geen informatie ziet bij de track-and-trace. Dit is omdat je sneller bent dan de vervoerder en deze jouw pakket nog niet heeft opgehaald bij ons. 

Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja, wij kunnen in heel Europa leveren. Kijk bij verzenden & bezorgen voor de verzendkosten per land. 

Kan ik ook zakelijk bij jullie kopen?
Ja, dat kan. Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij ons kopen. Als je bedrijf in het buitenland is gevestigd en je de BTW verlegd wil hebben, vul dan tijdens het bestelproces je bedrijfsnaam en een geldig BTW-nummer in. 

Kan ik ook in de winkel langskomen? 
Ja, je bent van harte welkom in onze mooie winkel en showroom gevestigd in Haarlem. 
Ons adres is: 
Eysinkweg 71
2014 SB Haarlem

Wat zijn jullie openingstijden? 
Zie onze contact pagina, klik hier. 

Mijn couponcode werkt niet.
De couponcode kan bestaan uit kleine letters, hoofdletters, getallen en leestekens. Heb je de couponcode goed ingevuld en naar de hoofdletters gekeken? Werkt de code dan nog niet, kun je contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@gereedschappro.nl of bel naar 023-76 023 76. Wij gaan dan kijken waarom het niet werkt. 

Kan ik een machine bij jullie huren?
Nee, wij verhuren geen machines of ander gereedschap. 

Kan ik een zaagblad bij jullie laten slijpen? 
Ja dat kan. We slijpen niet zelf, maar laten dit doen door een externe slijpservice. Je kan het zaagblad inleveren in de winkel of opsturen. Vermeld bij het opsturen wel je ordernummer zodat we weten dat het zaagblad van jou is. Als je het opstuurt, dien je het wel eerst te bestellen en te betalen via de webshop. Als je zoekt op slijpen, kun je het zaagblad met het juiste aantal tanden in je winkelwagen doen en betalen. Het duurt een week tot 10 dagen voor het zaagblad weer retour is.