Garantie & reparatie
GereedschapPro streeft ernaar om je de beste kwaliteit en service te bieden. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, willen we dit graag voor je oplossen.
Product kapot of incompleet
Mocht je een product niet compleet, beschadigd of kapot ontvangen hebben, heb je natuurlijk recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Neem hiervoor contact met ons op, dan zullen wij zorgen voor een oplossing. Wij zullen je vragen om foto’s te sturen van het product dat je hebt gekregen. Die kun je mailen naar info@gereedschappro.nl en vermeld je ordernummer in het onderwerp.
Garantie
Het kan ook zo zijn dat een product na gebruik kapot gaat. Wij zijn wettelijk verplicht om een goed (deugdelijk) product te leveren. Dit betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben, hierbij wel denkend aan het betreffende merk, prijs en beloften. En uiteraard alleen bij normaal gebruik van het product.
De eerste 6 maanden na aankoop is wettelijk bepaald dat je recht hebt op gratis vervanging of herstel tenzij het product verkeerd gebruikt is.
Daarnaast heeft elk merk zijn eigen garantievoorwaarden. Voor elke garantie-aanvraag geldt dat je eerst contact op dient te nemen met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@gereedschappro.nl met vermelding van je ordernummer. Wij gaan dan zorgen voor de juiste afhandeling met de betreffende leverancier.